09126898302
ایران - تهران - تهران - اندیشه - فاز یک - بلوار طالقانی - بین یازدهم و دوازدهم - یدکی میلاد
منو سریع
واتر پمپ پراید رایان گستر

واتر پمپ پراید رایان گستر

دسته بندی ها
لوازم موتوری
زمان مورد نیاز برای مطالعه
2 دقیقه

واتر پمپ پراید، با به گردش در آوردن آب رادیاتور نوسانات دمایی خودرو را تعدیل می‌کند. واتر پمپ در اغلب خودروها نزدیک به تسمه تایم قرار گرفته‌است و قسمتی از تسمه‌تایم به بخش ابتدایی آن نیز متصل می‌شود تا با روشن شدن    خودرو واترپمپ نیز روشن شود و آب را به گردش در بیاورد.

 بنابراین ماشین طوری طراحی شده‌است تا به کمک رادیاتور و سیستم‌های خنک‌کننده داخلی، دمای موتور را کاهش دهد تا به بخش‌های مختلف خودرو آسیب نرسد. واتر پمپ پراید یکی از اجزای مهم سیستم خنک کننده خودروست که آب موجود در رادیاتور را به گردش درمی‌آورد. خرید واتر پمپ پراید در صورت خراب شدن آن واجب و ضروری‌ست زیرا این قطعه نقش مهمی در خنک کردن خودرو دارد. 

واتر پمپ چیست و چه کار می کند؟

واتر پمپ یک موتور کوچک است که آب و ضدیخ درون رادیاتور را در سرسلیندرها و محفظه‌ی اطراف موتور به گردش درمی‌آورد. هدف از گردش مداوم آب درون این بخش‌ها آن است که دمای موتور کاهش یابد، موتور نسوزد، در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود، ماشین جوش نیاورد و به قسمت‌های دیگر آن آسیب نرسد.

واتر پمپ پراید، با به گردش در آوردن آب رادیاتور نوسانات دمایی خودرو را تعدیل می‌کند.

واتر پمپ در اغلب خودروها نزدیک به تسمه تایم قرار گرفته‌است و قسمتی از تسمه‌تایم به بخش ابتدایی آن نیز متصل می‌شود تا با روشن شدن خودرو واتر پمپ نیز روشن شود و آب را به گردش در بیاورد.

نکاتی برای خرید واتر پمپ پراید

همانطور که می‌دانید، واتر پمپ بخش مهمی از سیستم جلوبندی خودروست و بی‌توجهی در خرید آن ممکن است هزینه‌های تعمیر یا تعویض مجدد برای شما به‌وجود بیاورد. لذا هنگام خرید حتما به نکات زیر توجه فرمایید:

  • محصول را از یک برند معتبر همراه با آرم استاندارد محصول تهیه کنید.
  • یک واتر پمپ باکیفیت که با خودروی شما سازگار است انتخاب کنید.
  • حتما از برندی محصول تهیه نمایید که گارانتی و ضمانت اصالت کالا ارائه می‌دهند.
  • هنگام خرید توجه فرمایید که بسته‌بندی و پملپ محصول بازنشده باشد.
  • از خرید محصولی که قیمتی بسیار پایین دارد، خودداری کنید.

نحوه عملکرد واتر پمپ پراید به زبان ساده

با استارت زدن ماشین و آغاز احتراق سوخت در موتور، واتر پمپ پراید نیز شروع به کارکردن می‌کند تا دما را تعدیل کند. با بالارفتن دمای ترموستات و گرم شدن خودرو، درب ترموستات باز می‌شود و آب به درون سرسیلندرها و محفظه‌ی آب جریان پیدا می‌کند تا دمای موتور کاهش یابد. فن خودرو نیز به پایین آوردن دمای موتور و عملکرد بهینه‌ی آن کمک می‌کند تا دما بیش از اندازه بالا نرود. به همین ترتیب تا خاموش شدن خودرو، آب به طور مداوم گردش می‌کند.

سخن پایانی

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که بایستی واتر پمپ پراید خود را تعویض کنید، حتما کیفیت و اصل بودن کالا را مدنظر قرار دهید. پیش از خرید حتما قیمت واتر پمپ پراید را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه نمایید و نظرات خریداران را مطالعه کنید. پس از بررسی‌های دقیق و کامل، برای خرید واتر پمپ پراید حتما به فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی مراجعه کنید که لوازم یدکی را همراه با گارانتی عرضه می‌کنند و تیم پشتیبانی فعال و پاسخگو دارند. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی100 یدک با تیم پشتیبانی و گارانتی تعویض و اصالت کالا در کنار شماست تا محصولات خود را با بهترین قیمت و بالاترین قیمت در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد.

برچسب ها :
انتخاب پشتیبانی

با انتخاب یکی از گذینه ها با ما در ارتباط باشید

پیام به پشتیبانی
گفتگو آنلاین
تماس با ما
خرید فوری
صبرکنید...
1
زمان تحویل :
مبلغ قابل پرداخت : 0
مشاوره فوری
.allHeaderIndex2 .allSearchData ul:nth-child(2){ display: none; }